موضوعات داغ

پپ: مسی باید در باشگاه ما، بارسا، خداحافظی کند

پپ گواردیولا از بازگشت لیونل مسی به بارسلونا حمایت کرده و می‌گوید امیدوار است او در بارسا از فوتبال خداحافظی کند چرا که این وداعی شایسته لئو است.

لیونل مسی در روزهایی که پپ گواردیولا هدایت بارسلونا را بر عهده داشت ستاره بزرگ تیم او بود و نقش مهمی در تبدیل بلوگرانا به تیمی خارق‌العاده و شکست‌ناپذیر داشت. بارسای گواردیولا و لئو مسی همچنان به عنوان یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی تاریخ فوتبال شناخته می‌شود.

مسی با درخشش خود باعث شد گواردیولا با بارسا سه بار فاتح لالیگا شده، دو بار قهرمانی در کوپا دل‌ری را جشن گرفته و دو بار هم جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد. اما گواردیولا بعد از این دوره طلایی از بارسا جدا شد و این روزها هدایت منچسترسیتی را در دست دارد. لئو مسی هم در سال 2021 مجبور به ترک بارسلونا شد چون باشگاه با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کرد.

حالا که قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن در حال پایان است و جدایی او از این باشگاه فرانسوی قطعی به نظر می‌رسد پپ گواردیولا در مصاحبه‌ای با شبکه ESPN درباره آینده فوق‌ستاره آرژانتینی صحبت کرد.

پپ گواردیولا در این مصاحبه گفت: “من عضو باشگاه بارسلونا هستم و در استادیوم نوکمپ دو صندلی اختصاصی دارم. این را می‌توانم بگویم که امیدوارم لئو مسی را یک روز در حال خداحافظی‌ای ببینیم که استحقاقش را دارد.”

سرمربی سابق بارسا در ادامه گفت: “مسی بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ بود. افتخاراتی که بارسا در یک دوره 10 تا 12 ساله به دست آورد بدون او امکان‌پذیر نبود. من فقط از آمار و تعداد گل‌های زده صحبت نمی‌کنم، کافی است تاثیر او را در بازی ببینید. زیبایی و بازی چشم‌نواز مسی و تاثیرگذاری‌اش در روند حرکتی تیم غیر قابل تکرار است. هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که داستان او و بارسا اینطور تمام شود. رئیس باشگاه خوان لاپورتا می‌داند چقدر برایش احترام قائلم و این را می‌دانم که او چند وقت پیش گفت که مسی باید خداحافظی باشکوهی در بارسا داشته باشد. مسی کاری کرد که باشگاه ما نسبت به دوران قبل از او به مراتب بزرگ‌تر بشود.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا