رد پای کنعانی در گل مشخص بود (عکس)

مدافع میانی تیم ملی پایه‌گذار یکی از گل‌ها در دیدار مقابل افغانستان بود.

محمدحسین کنعانی‌زادگان یکی از معدود مهره‌های تیم ملی ایران است که در سه مسابقه اخیر با هدایت امیر قلعه‌نویی در ترکیب ابتدایی حضور داشته و در دیدار مقابل روسیه، کنیا و افغانستان جزو نفرات اصلی بوده که نمایش خوبی هم توانسته ارائه کند و دیروز هم روی یکی از گل‌ها موثر باشد.

کنعانی‌زادگان پس از حضور کامل در مسابقات تدارکاتی فروردین‌ ماه برابر روسیه و کنیا، دیروز هم مقابل افغانستان ۹۰ دقیقه در زمین بود که در کنار نمایش موثر در فاز دفاعی برای جلوگیری از حملات حریف و جلوگیری از ایجاد خطر روی دروازه تیم ملی، گل دوم هم با پاس در عمق خود ساخت.

این لژیونر ایرانی در دقیقه ۲۱ بازی روز گذشته مقابل افغانستان از خط دفاعی تا میانه زمین حریف پیش رفت و با یک پاس رو به جلو، سردار آزمون را در قوس محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا او بدون مکث و یک پاس چیپ، مهدی طارمی را در موقعیت تک به تک قرار دهد و گلزنی کند.

کنعانی‌زادگان در فصل اخیر لیگ ستارگان قطر نیز نشان داد در کنار عملکرد موثر در فاز دفاعی، در حملات هم به تیمش کمک می‌کند که آمار ۶ گل زده در ۲۱ مسابقه این موضوع را نشان می‌دهد که او دیروز هم نمایش تاثیرگذاری در حملات تیم ملی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا