خداحافظی پرسپولیس با کابوس شنبه‌ها! (عکس)

پرسپولیس بالاخره در روز شنبه یک برد مهم به دست آورد تا خرافات را به باد فراموشی بسپارد.

از شنبه کاشیما تا شنبه اولسان و البته شنبه سپاهان، قرمزها کری‌های زیادی شنیدند و خیلی‌ها باورشان شد که روز اول هفته، روز خوبی برای پرسپولیس نیست. اما تیم یحیی گل‌محمدی در یک بازی مهم، خلاف این ادعا را ثابت کرد.

البته که بدیهی است روزهای هفته و ماه و سال، اثری در نتیجه ندارند، اما در عالم هواداری، شاید طرفداران پرسپولیس پیش خودشان فکر می‌کردند این بار هم قرار است یک کابوس اول هفته دیگر را هم تجربه کنند. اتفاقا تا دقیقه 80 همه چیز به این سو می‌رفت که یک توقف بدموقع در پیش باشد، اما ناگهان پرسپولیس نجات پیدا کرد.

1872209

قرمزها که فینال رفت و برگشت آسیا مقابل کاشیما را در روز شنبه واگذار کردند و به اولسان هم در همین روز باختند، آخرین شکست خود برابر سپاهان را هم در روز شنبه تجربه کرده بودند تا حسابی فشار روانی را برای این بازی تحمل کنند، اما این بار همه چیز بر وفق مراد قرمزها پیش رفت.

بنابراین در پایان بازی، ستاره‌های پرسپولیس با صورت‌های گشاده و لب‌های خندان مقابل دوربین ژست گرفتند و یک قطار کامل و رنگارنگ از نفراتی که در این برد اثر کم و زیاد داشتند را شکل دادند.

1872207

در این فریم‌ها حتی شیخ دیاباته هم حضور دارد که در این هفته‌ها یا مصدوم بوده یا نیمکت‌نشین اما به هر حال جزء تیمی است که به صدر جدول ایران تکیه زده. کنار شیخ، امیر رضا رفیعی دیده می‌شود که از آکادمی پرسپولیس به جانشینی علیرضا بیرانوند رسیده است.

ننکا، مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس نیز بعد از ترک لیگ ستارگان، روزهای جالبی را در پرسپولیس تجربه می‌کند و برخلاف قطر و برزیل، در ایران حسابی موردتوجه قرار دارد. علی نعمتی هم یک نیمه برای پرسپولیس بازی کرد، اما بین نیمه جای خود را به لئاندرو داد که اتفاقا در برد پرسپولیس اثرگذار بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا