چهره نگران حسینی در پایان سخت‌ترین فصل (عکس)

مجتبی حسینی بعد از سپری کردن سال سخت فوتبالی خود ممکن است با سرمربیگری امیدها چالش جدیدی را تجربه کند.

پیکان روز گذشته آخرین بازی فصل خود را هم در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان انجام داد و به تساوی یک بر یک رسید. یکی از موضوعاتی که در جریان این بازی به چشم آمد، فشار و استرس زیادی بود که روی مجتبی حسینی قرار داشت. طبیعتا سرمربی تیمی که خطر سقوط تهدیدش نمی‌کند و صرفا برای انجام مسابقه پایانی لیگ به زمین رفته، نباید استرس زیادی کنار زمین داشته باشد اما برای حسینی این مسئله صادق نبود و او با هیجان و جدیت بالا مسابقه با مس را دنبال می‌کرد.

حسینی در طول 90 دقیقه دیدار با مس رفسنجان و به خصوص در نیمه اول که شاگردانش موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادند، حرص و جوش زیادی خورد و شاید بتوان گفت این مسئله باعث عصبانیتش شد. بعد از گل مس رفسنجان ناراحتی مجتبی حسینی به اوج رسید و البته که با مساوی شدن مسابقه کمی از این عصبانیت فروکش کرد.

چهره سرمربی پیکان بعد از پایان بازی با مس رفسنجان در هفته‌ سی‌ام شاید گویای همه فشاری که در طول فصل گذشته لیگ برتر پشت سر گذاشت، باشد. چهره‌ای تقریبا آشفته که مشخص می‌کند حسینی هنوز اتفاقات چند هفته گذشته را فراموش نکرده. او طی دو فصل گذشته تیمی را روانه لیگ برتر کرد که پایین‌ترین میانگین سنی را در بین 16 تیم شرکت‌کننده داشت و بازیکنانی را به فوتبال معرفی کرد که حالا هرکدام برای خود اسم و رسمی پیدا کرده‌اند.

او در مقاطع زیادی از لیگ برتر از کم‌تجربگی شاگردانش ضربات زیادی خورد و به همین خاطر یکی از سخت‌ترین دوران فوتبالی خود را پشت سر گذاشت. خسته نباشید حسینی در پایان بازی به شاگردانش داخل چمن ورزشگاه انقلاب با چهره‌ای کاملا برافروخته شاید همه سختی‌هایی که سرمربی پیکان در طول یک سال گذشته تحمل کرد را نشان بدهد.

در این شرایط او حالا با پایان لیگ برتر رسما به عنوان اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری امیدهای فوتبال ایران در مسیر رسیدن به المپیک معرفی شده است. بدون تردید مذاکرات حسینی و فدراسیون طی یکی دو روز آینده رسمی می‌شود که اگر به توافق نهایی برسد، آن وقت یک چالش دشوار دیگر در انتظار این مربی است. چالشی که باز هم او را با بازیکنان جوان فوتبال ایران مواجه می‌کند و البته که ماموریتی بسیار سخت پیش‌ روی این مربی قرار خواهد داد؛ ماموریتی به بزرگی پایان دادن به طلسم صعود به المپیک بعد از نزدیک به پنجاه سال!

اگرچه مدیران فدراسیون فوتبال روی حسینی به عنوان گزینه نهایی سرمربیگری تیم امید به جمع‌بندی رسیده‌اند، اما این مربی در نشست خبری قبل از بازی با مس گلایه‌هایی را درباره روند انتخاب سرمربی امید مطرح کرد و نشان داد که از برخی موضوعات دلخور است. شاید همین موضوع هم دلیل انصراف حسینی از سرمربیگری امیدها شود و او بار دیگر در عرصه باشگاهی به کار خود ادامه بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا