موضوعات داغ

اینتر این‌بار با تساوی به میلان نمی‌بازد

دقیقا بیست سال پیش هم دو تیم اینترمیلان و آث میلان برگزار کننده یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی باشگاهی اروپا بودند.

در فصل 2003-2002 بود که در دوره اقتدار فوتبال ایتالیا بر اروپا سه تیم اینتر، میلان و یوونتوس در نیمه نهایی یازدهمین دوره لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند. این دوره در نهایت با برتری آث میلان در ضربات پنالتی مقابل یوونتوس در فینال رقابت‌ها خاتمه یافت و روسونری موفق به کسب ششمین عنوان قهرمانی اروپا شد.
اما نکته قابل توجه این رقابت‌ها برخورد اینترمیلان و آث میلان در نیمه نهایی بود. در آن دوره اما قانون گل زده در خانه حریف که پس از کرونا از قوانین یوفا و لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، وجود داشت و با وجود اینکه اینتر و آث میلان هر دو بازی رفت و برگشت خود را در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا یا سن‌سیرو برگزار کردند، در نهایت این قرمز و مشکلی پوشان شهر میلان بودند که پس از تساوی در دو بازی به عنوان برنده معرفی شدند.
دیدار رفت دو تیم به میزبانی آث میلان برگزار شد و با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در دیدار برگشت اما تلاش بازیکنان دو تیم منجر به رقم خوردن نتیجه تساوی یک بر یک شد، تا در پایان این میلان باشد که به فینال راه پیدا می‌کند.
تا ساعاتی دیگر بار دیگر دو نماینده قدرتمند فوتبال ایتالیا پس از دو دهه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزای شهر میلان برابر هم صف آرایی خواهند کرد و باید دید در دوره‌ای که دیگر قانون گل زده در خانه حریف و اثر دو برابری آن به تاریخ پیوسته، این بار کدام تیم شهر میلان به فینال این رقابت‌ها در ورزشگاه المپیک استانبول راه پیدا خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا