اولین انتقال تابستان: پورحمیدی به تراکتور!

باشگاه آلومینیوم دیگر توانایی حفظ ستاره سه فصل اخیرش را ندارد و باید دروازه‌بان خود را به تراکتور بدهد.

شاگردان سید مهدی رحمتی در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای در فاز دفاعی داشتند و پشت سر مس رفسنجان و مشابه پرسپولیس، کمترین آمار گل خورده را به خود اختصاص دادند که در کنار نمایش خوب مدافعان‌شان، حسین پورحمیدی نیز توانسته فوق‌العاده ظاهر شود و ۱۶ کلین‌شیت را به نام خود ثبت کند و صدرنشین جدول گلرها باشد، اما سال آینده مطمئنا در لباس ایرالکو نخواهد بود.

آلومینیوم طی سه فصل اخیر خیال راحتی با حضور پورحمیدی درون دروازه داشته و این گلر در فصل جاری زیر نظر سید مهدی رحمتی، گلر سابق تیم ملی و استقلال توانسته بیشترین آمار کلین‌شیت را داشته باشد و چهار پنالتی بگیرد ولی در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل، یک خبر هواداران این تیم را به شوک فرو بُرده است.

هواداران آلومینیوم تصور می‌کردند حسین پورحمیدی در ابتدای فصل با پوریا آریاکیا معاوضه شده، اما در واقع باشگاه تراکتور در همان مقطع چنین موضوعی را تکذیب کرد و با این وجود تماشاگران اراکی چنین مسئله‌ای را نپذیرفتند تا اینکه این گلر جوان پس از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان چنین مسئله‌ای را تایید کرد.
حسین پورحمیدی پس از شب درخشان مقابل گل‌گهر سیرجان با مهار پنالتی و ثبت شانزدهمین کلین‌شیت فصل، در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص تیم فصل آینده‌اش گفت: «من بازیکن تراکتور هستم و باید به آنجا بروم.»

این خبر شوک بزرگی به آلومینیومی‌ها داد، چراکه حسین پورحمیدی بخاطر اینکه سه سال دیگر از قراردادش با باشگاه تراکتور باقی مانده، باید راهی این تیم شود و درون دروازه سرخ‌پوشان قرار بگیرد یا یک باشگاه متمول هزینه بسیار سنگین چند ده میلیاردی برای دریافت رضایت‌نامه یا جذب قرضی او اقدام کند که البته این مورد هم در صورت رضایت باشگاه تراکتور اتفاق خواهد افتاد.

حسین پورحمیدی در نخستین سال حضورش در آلومینیوم از استقلال قرض گرفته شده بود، اما پس از معاوضه بین استقلال و تراکتور، به عضویت تیم سرخ‌پوش تبریزی درآمد و طی لیگ‌های ۲۱ و ۲۲ به‌عنوان بازیکن قرضی از تراکتور در آلومینیوم حضور داشته که این روند در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید.

اما ماجرای تکرار حضورهای قرضی پورحمیدی در آلومینیوم یک علت دارد؛ اینکه او در نخستین فصل حضورش در ایرالکو که اتفاقا خوش درخشید، در اسفندماه همان سال طی قراردادی که هیچ‌وقت رسانه‌ای نشد به عضویت تراکتوری درآمد که رسول خطیبی سرمربی آن بود.

حسین پورحمیدی در شرایطی که خطیبی از تراکتور رفته و مجددا به آلومینیوم بازگشته بود، این تصور را داشت که مشکلی برای ادامه فعالیت‌اش در جمع اراکی‌ها به وجود نمی‌آید و به همین منظور با درخواست حمید محرابی، مدیرعامل وقت باشگاه آلومینیوم مجددا قرارداد یک‌ساله دیگری به امضاء رساند، اما همین مسئله و عدم استعلام باشگاه اراکی از فدراسیون و تراکتور موجب شد تا ایرالکو با غرامت سنگین و چندین میلیاردی مواجه شود و با پرداخت آن، بودجه‌اش در فصل دوم حضورش در لیگ برتر از بین برود.
این دروازه‌بان در شروع فصل ۰۲-۱۴۰۱ نیز با پرداخت مبلغ درخواستی باشگاه تراکتور به‌عنوان بازیکن قرضی بار دیگر در آلومینیوم اراک ماند ولی با توجه به افزایش مبلغ قراردادها و بودجه‌ای که ایرالکو دارد، بعید است او سال آینده پیراهن این تیم را بر تن کند و تحت اختیار تراکتور خواهد بود تا این تیم برای نگه داشتن، فروختن یا فرستادن به‌عنوان بازیکن قرضی او تصمیم‌گیری داشته باشد.

با این حال، باید اولین و مهم‌ترین نقل و انتقال فصل را به این گلر اختصاص داد؛ حسین پورحمیدی که پس از تجربه حضور در استقلال و سه فصل عضویت در آلومینیوم به‌عنوان بازیکن قرضی، باید به تراکتور برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا